Átlátszó Homály

2011.09.10. 11:09

Hogy lehet átlátszó egy átláthatatlan helyzet? Sok ember vakon megy a világba, sötétben tapogatózik, és bízik abban hogy az élete egyszer jobbra fordul, van sokszor hogy felteszi egész eddig életét egy lapra, bízva egy szebb jövő reményében. Van mikor bejön, és van mikor mindent elvesztünk, mindent mi eddig fontos volt számunkra.

Én mind kettőn túl vagyok. 2 évre elvesztettem az életem értelmét, majd egy hónapra vissza kaptam. Most meg megint lelépett. És ismét magam vagyok. igen.... egy lányról van szó.

Hihetetlen hogy a mai XXI. Században, a bizalom szó Semmit nem jelent az emberek közt.Leszarják mi az hogy bizalom, egymás pofájába hazudik mindenki, mindenkinek... 'Mert mindenki a maga javát nézi, egy önző társadalomban élünk, hazugságok közt...

 

'Mert nem azon akadtam ki hogy hazudtak nekem, (mert ez minden napos) becsaptak, és vissza éltek a bizalmammal, a szerelmemmel, hanem a probléma ott kezdődött AKI vissza élt vele... más az ha a szomszéd "Pista" vágja át az agyad - arra csak annyit mond az ember hogy "óhh nyomorék" és más az ha az tesz lapátra akinek mindened odaadtad, akiben mindenkinél jobban bíztál és akit szerettél.. Nah hát ez egy igazán elcseszett helyzet! Én ledöbbentem, Ő meg.... nem is tudom nem fogta még fel mit tett egyrészt velem, másrészt magával, mert hát szegény még nem tudja mit vesztett ezzel a "hülye" kis húzásával. Történt ami történt, most ettől még a szívembe az érzések változatlanok, ugyan úgy érzek iránta, csak most "átdöfte egy késsel" van nem tudom leírni az érzést, de lehet hogy ha valójába átdöfte volna, még az is kellemesebb érzés lenne...Kiszeretni valakiből nem lehet egy nap alatt ez igaz de hogy 4-5 év alatt... és ez a legborzasztóbb hogy az ember nem tud tovább lépni, ha szeretünk valakit, azt nem tudjuk csak úgy elengedni. idézek ettől a bizonyos személytől egy részletet: "Az élet túl rövid ahhoz, hogy egyszer csak felébredj és megbánd. Szeresd azokat, akik jók hozzád. Felejtsd el azokat, akik nem..." tovább is van de azt nem folytatom, mert az ellent mond az idézet elejének. 'És mondja ezt az aki átbaszta "élete szerelmét" nah hát a kérdések és a problémák itt kezdődnek.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Ra-Om7UMSJc&ob=av2e

A bejegyzés trackback címe:

https://bernath.blog.hu/api/trackback/id/tr183212648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása